onsdag 22 maj 2013

Trail o terräng

Just nu känns det lite motigt, eller rättare sagt de senast två veckorna. Jag har inte fått till ngt långpass, ingen styrketräning. Snart har sonen var sjuk en vecka. Mycket beställningar som skall göras på jobbet! Ja faktiskt mycket suck just nu.

Men när jag väl tänker till så gör jag ngt fortfarande. Fick ihop ett långpass medans gubben min var på moppe träff. Jag tog barnen i vagnen och sprang iväg. Slite-Othem-Lärbro köpte glass o sedan hem! 21,5 km!! Med barnvagn. 

Dagarna innan cyklade jag till o från ett kalas (12 km) sedan blev det backintervaller vid ett sommarstuge område, blev uttittad :) 10 vänder upp o ner! 

Tyckte ändå att jag inte fått till något. Avreagerade lite med att jag gjorde ett litet styrke pass i måndagskväll. Mailade Annie och fick bra svar. Så på tisdagskvällen med en tanke på 10 km ut i skogen, det var regn i luften. Men jag klarade regnet, dock blöta fötter. Letade alla stigar jag kunde hitta o följde dem tills de tog slut. Träd ivägen... Hus som dök upp, kraftledningsgator! Men det var riktigt roligt. Skrattade år mig själv i skogen när jag var lite vilse emellanåt :) Mina 10 km blev till 12,5 km! Ett så bra kvitto på mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar