lördag 23 februari 2013

110 min

Med världens träningsvärk skulle jag springa 110 min! Slängde ut frågan på Twitter om jag skulle klara det. Och fick Ja! Kör!

Jag kom iväg strax innan 14-tiden. Hade ritat ut rundan jag tänkte springa. Visste att det skulle vara snö på ett par ställen. Alltså det skulle inte vara plogat.
De första 3-4 km var en plåga. Om jag stannade för att gå, var träningsvärken ännu värre.
Använde även helt nyinköpta skor. Helt galet att börja ett långpass med ett par nya. Men de kändes riktigt sköna, förutom att de blev blöta i snön. Tur att jag hade bra strumpor!
Hade lagt in passet i Runkeeper så att det sa till efter 25 min. Det var bra, för då var det lättare att tänka när jag skulle ta en gåvila med lite nötter. Fast jag gick nog lite för mycket pga träningsvärken.
Annars var rundan en trevlig väg. Bort med SNÖN bara!!!
Om jag inte hade gått så hade det blivit mer än 12.98 km! Dessa 20 meter....

Nu skall jag vila och försöka få bort träningsvärken!!! Idag simning med mina små pojkar. Mys!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar