söndag 17 februari 2013

Andra långpasset

Drömmen var så klart att få gå upp själv och komma ut runt 06:00 tiden.
Men lillkillen P vaknade så klart. Men innan jag gick upp funderade jag på om jag inte skulle ta med P i vagnen.

Så fick det bli. Vi kom iväg strax efter halv sju. Och det var så pass ljust att pannlampan åkte av med en gång. Började bra, men vägen var lite isig och ojämn för att ha en vagn framför sig. Räknade med att det fick bli många gå stunder! Speciellt i uppförsbackarna, de få vi har runt oss!
Efter 70 min blev det obehagligt varmt i skorna. Fundera om man skall ha extra strumpor med mig.
Att springa med korta steg fungerar jätte bra. Med ibland blir jag för trött och börjar puta med rumpan. Men kommer ändå på mig själv.
När jag springer gör jag det väldigt långsamt. Tankarna är att tänk om jag inte orkar tillbaka och hem igen. Vilket jag måste släppa, för jag kan ju GÅ!


Efter frukosten hade jag energi att byta sängkläder åt Må och P o dammsuga hela huset. Sen blev jag väldigt trött och armarna!!! De har jag värk i, men härligt!

Mitt träningsschema känns jättebra, bara att jag skall ta i mer!!!

Nästa pass blir på tisdag. På onsdag skall jag gå på ett sk gympass, det skall bli kul!

Kram i.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar