lördag 9 februari 2013

sjuk, men snart så

En vecka lyckades jag klara av av mitt träningsschema. Förra lördagen i strålande solsken och så gott som barmark sprang jag i 90 min.



Liteprylagalen, så köpte jag en dryckesryggsäck på cykelaffären, gjord för de som åker Enduro. Glömde dock o kolla hur man ställde in den. så den blev lite för stor. Men nu är de inställd.
Den satt riktigt bra. Lite nötter o russin hade jag med mig.
Jag sprang till och med utan knäskydd. och det kändes bra!
Springer med korta steg. Här är det bara att öva öva öva.
Men allt känns riktigt bra.



Sen blev det en vecka med Vab och för min del en reäl förkylning. nu återstår bara hosta och lite ont i halsen. Hoppas att det halsonda försvinner, så att jag kan fortsätta att träna nästa vecka. För jag vill UuuuuuuuuuuuuT!!!



Trevlig lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar