onsdag 27 februari 2013

Februaris sista pass

Hemma med en febrig 1,5 åring. Pigg men febrig. I dag stod det 50 min/pass 2 på schemat.
Funderingarna, skall jag vänta tills det blir mörkt och pappan kommer hem, eller skall jag njuta av SOLEN!
Inte så svårt val. Jag har ju den braiga vagnen. Så efter lunch fick det bli.
Eftersom frukten var slut så passade jag på att springa upp till affären 4 km enkel.
Då pausade jag vid halva passet och handlade. Men när jag kom fram till affären lossnade framhjulet?!? Lyckades laga det tillfälligt. Får be Ma titta på felet.
Tog en banan o sprang hem igen, med en nöjd P i vagnen.
Jag hoppas att jag springer rätt för jag får ont i vaderna, och hellre det än knät!

Men vad är nu detta, ngt konstigt i halsen :(
Vill inte. Bäst o kurera sig med whisky :P

God natt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar