torsdag 28 februari 2013

4 månader

Solen skiner och jag har vart inne precis hela dagen med raggsocker på.
Kurerat mig med ingefärs-honung-citronte, eller förebygger.
Det känns ändå ok i halsen, tror whiskeyn hjälpte.
 
Att vara hemma med den yngsta sonen, är rätt intressant.
Känns som jag har missat en hel del när jag har jobbat.
Han har lärt sig massor med saker.

 
Vad har jag då lärt mig?
Tycker att jag står still, men för snart en vecka sen så sprang jag 110 min
och i helgen skall jag göra 120 min. 2 timmar. Borde bli 14 km.
Om 4 månader skall jag klara av 53 km.
14km x 4 = 56 km
2 tim x 4 = 8 tim.

Vad sprang jag för ett år sedan? Ingenting.

Jag har lärt mig bitvis ta mig fram meter för meter.
Som nu börjar bli kilometer för kilometer.
Jag har ändrat löpteknik, vilket gör att jag inte får ont i knät.

Det kommer att hända mycket på 4 månader.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar