onsdag 13 mars 2013

Bli stark i kropp o själ

I går var en jobbig dag. Segt på jobbet och sen var jag på ett möte, som var helt ok, men jag o tårar.... Hon ställde frågor som fick nog bägaren rinna över. JAG ÄR EN TRÖTT MAMMA! Som inte får till livspusslet just nu! Jag är nöjd, men det är lite för mycket just nu. Mycket vilja, men en del bakslag. En sak jag inte vill släppa nu är min träning. DEN mår jag bra av nu.

Jag var bokad på ett pass på Träningsboxen igår och kunde gå ditt efter att jag hade kollat av med sambon. Helt färdig och rödmosiga kinder pga av alla tårar, skulle jag genomföra passet! Vi blev 5 st.

På schemat idag stod det: (kommer inte ihåg de engelska namnen...)
5 stå på händer armhävningar ! :/
10 svinga och slå med tårna på stången...
15 knäböj med kettlebell
i 20 min
Nu kunde jag göra övningarna lite lättare, men 5 varv klarade jag.
Det skönaste med passet var att jag kunde glömma dagens bekymmer!

Idag var jag i Sthlm på endags kurs, problemet att jag fått ngn slags ögoninfektion... Och att det var dålig lärare med typ overhead bilder, kursen var tråkig och omotiverade!
Lyckan för dagen blev att jag hann med nöd och näppe ett tidigare flyg. En pulshöjare med dessa köer på Bromma!

Imorgon torsdag hoppas jag att jag lyckas strukturera upp mig iallafall så att känner mig rofylld igen.

Skall inte ta åt mig mer när det är på väg mot ett slut.

Kram i.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar