lördag 9 mars 2013

Solig eftermiddag

Torsdagen kom jag hem lite tidigare, så jag skulle hinna med mitt 50 min pass.
Solen sken helt underbart.
Sprang ner på Stenskärsvägen med lätta fötter. Detta pass är som ett intervallpass antar jag. Springa 5 min vila 2 min. Och jag lyckades springa snabbt och hålla det i hela 5 min. Vägen var för det mesta barmark, men i skuggiga partier även is och snö. Värst Skärsvägen.
Men vilken utsikt jag hade över viken!

Men tårar i ögonen sprang jag hemåt! Isiga vägar och små steg. Väl hemma hade jag par minuter kvar av passet. Då det var bara att springa upp för backen.

Så otroligt nöjd!

Igår fredag blev jag bjuden på Champagne och snittar, tyvärr sitter det i ännu för att jag skall få ihop ett långpass ;)

Hoppas att morgondagen blir en bra långpassdag.

Kram i.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar